Subject: Kooskõlastamine - Laiuse alevik sideprojekt
From: Tampõld Timmo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 14:54:22 +0200

Tere

Vastavalt Eesti Lairiba Arenduse SA tellimusele koostab AS Connecto Eesti
„ELA515 Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Laiuse alevik JPV“  tööprojekti.

Antud projekti raames rajatakse Jõgeva maakonnas, Jõgeva vallas, Laiuse
aleviku tarbeks sideühendused.

Manuses projekti materjalid.

Palume Transpordiameti kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega

Timmo Tampõld

projekteerija

kõrgepingeliinide osakond

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5330 5761

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.